ge mig ett tecken

Precis varit ute & gått! Måste verkligen komma igång med allt igen! Blir nog ett gymkort snart också ..
Men nu när Robin fått jobb .. (JAAA HAN FICK DET PÅ MQ YUHUUU) så kommer alla frågor "har vi råd ändå?" "vad ska vi göra?" bla bla bla .. Hur fanken kommer ens ekonomi se ut nu? Och jag som gjorde ett spontanköp imårse ..
oops. Har jag ens råd till att gymma eller ska jag bli tvungen att fortsätta köra tjockisstilen som jag gjort det senaste året? Många frågor ..

Tror att jag behöver vinna på lotto nu va? ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tusen tack! Yes, använder alltid min Canon eos 400D ;)

2010-08-03 @ 21:10:16
URL: http://jefoto.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0