gör min dag

Idag hade jag världens bästa kund på jobb! "Gud vad du är söt!! Var bara tvungen att få det ur mig!" Sa hon till mig ..

Jag tror inte många förstår vad det betyder. Många säger nog bara tack, antingen är dom vana vid att höra det, eller så blir dom bara chockade som faaan som mig:D Men mer än TACK söta du! :) Du gjorde min dag!

Här i en liten håla som jag bor i säger folk inte sånt till varandra, istället för att bara säga det rakt ut går folk omkring och "glor" istället.  Säger inget, utan bara avundas eller svär inombords.
Det är det jag saknar mest med att bo här, folk är inte så rakt fram. Sätter du dig på bussen brevid någon annan här och frågar "är det ledigt här?", då glor dom bara på en och svarar oftast snutigt. (Snutigt, vad är det för ord egentligen, haha)

Jag var bara tvungen att ta upp ämnet, hörs kanske som att jag är ett litet fult troll som bor i skogen och får sin första kommentar, haha! Men småstadsfolk, vad är det med dom?
Nä, kära Trelleborgare LE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller fullständigt med dig. Småstadsfolk är nog lite "tradiga". Så skärpnig på oss!! Jag gillar din blogg jättemycket. Keep it up, girl !

2010-08-05 @ 21:06:32
Postat av: Josie

Jag ler alltid på bussen och säger klart att du kan sitta häääär! SMILE haha

2010-08-09 @ 22:52:38
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0