in my head

Jättestressig dag på jobb, övermycket folk i stan på kvällen plus allt annat ! Hellu, jag är inte mer än människa :D

Sitter just nu och äter världens godaste polkagrisar från "polkapojkarna" som jag varje år köper på Malmöfestivalen ;)
Har nästan precis kommit hem från st.isie där det bjöds på middag och gott sällskap! Tiden bara rinner förbi .. hela tiden, varje dag .. JAG HINNER INTE MED! Alla saker som ska göras, alla man ska hinna träffa ..Jag orkar inte  göra något, vill bara ta det lugnt, ligga i min säng, sova ut, slappna av .. Men nu har jag iallafall saker planerade, sen har jag en anledning på söndag (då jag är ledig) till att baaaaaaaara slappa! Det är inte ens lönt att fråga mig om jag vill jobba, om jag vill hitta på något, glöm det, I need some time for myself ..


Kommentarer
Postat av: Evelina H

Jag brukar med köpa polkagrisar på Malmöfestivalen. Men jag struntade i det i år. Annars är Hallon-saltlakrits min absoluta favvis. Vilken gillar du mest?

2010-08-26 @ 23:02:46
URL: http://evelinah.webblogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0