my dearest

Åh vad jag har sovit gott inatt!
Men det första jag tänker på när jag vaknar är "ah jag får nog ta sovmorgon idag", så jag sover en extra stund! Men det ångrar man alltid sen när man får stressa som en dåre och håret inte vill som jag vill- då blir det ännu värre! Så idag får jag gå runt med en frisyr a'la 2008/2009, alltså flätad lugg!

Jag kommer att jobba hela dagen, är inte hemma förrens närmare 8 idag!
Men jag ska faktiskt köpa iphone4 "snart" så då komemr jag kunna blogga även på jobb ;) haha! (lunchen då självklart)

Det var en tjej som undrade om jag inte kunde visa mina Thomas Sabo ringar, visst kan jag det, älskar dom som mina barn ju ;)



(Bär alltid de 2 understa ihopa och den översta för sig)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0