nam nam

So sorry for bad update ..
Men jag hde väl rätt i det jag skrev i förra inlägget?

Ska snart äta lite frukost, ingen aptit, skulle kunna sörpla kaffe hela dagen istället. Fast nä, jag känner mig själv, ingen mat .. ingen Sofie!

Nu ska jag berätta något pinsamt, häromdagen hade jag ingenting att göra (observera ingenting att göra), så jag kikade runt lite på internet efter något att se online, men serienörd som jag är så har jag sett det mesta, och resten är väl skit, haha!
Men, här kommer ett men, jag råkade gå på  .. Eh .. eh .. Paradise Hotel Danmark! Varsågod .. skratta ;) hahahaha!
Så nu är jag fast i PH Danmark! Så när jag inte hör av mig, eller är seg här, gissa vad jag gör då? PH DK! hahaha!




Ni som ser Paradise Hotel Danmark förstår låten ... HAHA!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0