som ett fingerknäpp

Godmorgon!
Jag är uppe alldeles för tidigt, har knappt sovit något inatt heller ..
Men det kvittar ju, man måste vakna ändå ;)

Det är så mycket som händer just nu, och jag stressar ihjäl mig varje dag, tyvär gick det ut över jobbet igår, yes jag grät på jobb! haha! Men när det ligger för mycket över en så spricker det ibland. Jag fick så ont i bröstet, kunde inte andas, det bara sa BLACKOUT och jag brast för en småsak.
Men hej hopp, nu lägger vi detta bakom oss och hoppas på att det bara var lite sånt som behövde komma ut för att jag ska återgå till mitt normala!

Vi fiskade faktiskt igår, haha! Fick 1 liten sill! :D Vi var så sent ute, och det var alldeles för kallt för att bara stå och hänga så 1 fick räcka :P Och vi åt den sen på kvällen ;) Stackars lilla sigge sill!

Kommentarer
Postat av: e

Hej, bara undrar var du har köpt den långklänningen som din syster visar på sin blogg? :)

2010-08-05 @ 16:41:33
Postat av: Anne

Ibland får man gråta :) kvittar vart man är! ibland bara det brister! kramis

2010-08-05 @ 20:36:52
URL: http://annenimtoft.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0