that's life

Hade jätteroligt igår! Fick dansat av mig rejält och skrattat tänderna ur munnen! :)
Självklart är man trött idag, det kan jag inte sticka under stolen med ..
Men som vanligt är det värt det! Jag får aldrig slappna av ordentligt, lägga jobb och annat åt sidan eftersom jag är en sån som tar med mig allt hem ..
Har dessutom kännt mig så jävla kvävd på senaste, mina händer ser ut som en grusplan och hela jag har nog sjunkit en decimeter av bekymmer.
Men that's life va ..

Ska dricka en till kopp kaffe nu, lägga mig i soffan och SLAPPNA AV!

Kommentarer
Postat av: Josie

SLAPPNA AV!!! :D tänk inte så mycket, bara va! <3

2010-08-29 @ 15:02:51
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0