what about that cat

Godmorgon! Säkert ingen annan än jag som är uppe vid denna tid ;)
Men det blir jobb, jobb och mer jobb idag! Funderar även på att köpa med mig en pizza hem, som plåster för mååånga dagars jobb nu ;) haha!

Satt och funderade igår på Hello Kitty, vilken mani folk har på det. Och i alla åldrar dessutom! Egentligen undrar jag, what about that cat? Jag ska inte sticka under stolen, har själv tusen strumpor med Hello Kitty. Naaae, den dära Kitty, vilken kändis ..Tänk att va så poppis.


1 par av mina tusen


Kommentarer
Postat av: Melissa

sv: Yes, det blir det :D!

Åå ja mina har också kommer, så himla snygga!

Ja, jag köpte mina svarta på ebay, är ju jätte många som köper in typ i lager för att kunna sälja utomlands. Blir ju lite dyrare då men det var det värt tycker jag! :)

2010-08-21 @ 10:11:37
URL: http://melissas.se
Postat av: Kajsa

JObbar du imorgon med gumman?

2010-08-21 @ 13:36:22

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0