stopp, nu svämmar det över

Alla hanterar saker olika, igår var jag ok, idag är jag arg på mig själv för att jag tackar ja till jobb när jag borde vara hemma.
Har så mycket ångest i kroppen, det handlar om jobb, mig själv, alla andra, pengar och tid. Min kropp talar tillbaka och jag har bara mig själv att skylla. Ibland önskar jag att jag vore en jävla ragata som bara brydde mig om ingenting. Så mycket lättare. Men som en bra kompis sa till mig så är våra kroppar bara ett test, vår själ har själv valt detta liv för att testas. Jag tror att det finns så mycket mer ...



Nytt från Glitter

Kommentarer
Postat av: Josie

<3

2010-12-07 @ 00:37:07
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0