fast i isie

Hej hopp!
Sitter ute i St.isie nu. Vi fick köra Robin & hans pappa till Danmark inatt eftersom dom oftast stänger broarna för minsta lilla väder så ville vi inte riskera något. Så vi bokade hotell till grabbarna, och jag och Robins mamma fick helt enkelt ta på oss ytterkläderna och ge oss ut på äventyr :)
Tur var det, för idag är här ganska igensnöat på slätten :)

Jag fick sova helt ensam i Robins stora säng inatt, läbbigt, men jag måste säga att jag har sovit sjukt gott inatt! Och sen har jag haft världens mysigaste sovmorgon!

Tänkte dra hem snart, men känner mig dum mot Robins mamma som ska vara hemma helt alone i en vecka. Tror att jag får köra hem & sen ut igen ungefär. haha.

Veterinären gick bra igår, Lillen var lite överviktig bara .. så nu ska hon vara med i ett bantningsprogram ... hahahahah. Till sommaren ska hon väga hälften av sin vikt .. 4 kg ska det sluta på alltså. Usch, stackare ..
Det är alltså inte bara människor som måste banta, utan det finns fler små liv som måste .. ;)

Kommentarer
Postat av: Josie

Vad skönt att det inte var något mer allvarligt! Fast övervikt kan ju bli farligt hehe tant josephine tipsar: ha inte mat i skålen hela tiden. hahahah du vet jag ser ju hur Alex är i matskålen hela tiden om där är mat, så han får bara en dos på morgonen och en på kvällen, samtidigt som vi andra äter :) Men ni har ju säkerligen redan fått tips och ett strikt schema av vettisen ;) men tant josephine är tant josephine ;P

2010-02-23 @ 21:33:56
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0