Hello Bloggi

Idag är det meningen att jag ska vara ledig, men det finns alltid en twist :)
Nästan alla är ju sjukisar? Så maybe baby måste jag hoppa in i eftermiddag och jobba. Men jag håller fortfarande tummarna för att jag ska bli helt ledig ;)
Det är så skönt att ha en heldag till ingenting. Bara vara.

Jag har tänkt att om jag blir ledig, då ska jag ligga på soffan till ikväll och kolla en massa avsnitt av The vampire diaries (jag är så rädd att jag ska skriva fel, diarré).?
Såg första avsnittet igår, och det var bra. Man vill se mer!
Och jag måste säga att det det snackas om, att stora delar av Twilighthandlingen är kopierad ifrån denna serie är sanning. Det var flera gånger under bara första avsnittet som det kom upp scener som var näästan på exakt som i Twilight. Synd, eller bara två författare som råkar ha haft samma illusion?

Förresten, crazy att Melodifestivalen är redan nu i helgen?
Vem vill bli mitt melodifestivalgäng? :D


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0