i denna ytliga värld

Varför är det lika jobbigt vaaarje gång man ska göra något kul?
Imorgon ska Glitter gänget ut & äta, men som vanligt "har jag inget att ha på mig, inget att göra med håret, är ful & väldigt fet".
Ingen är perfekt, det ordet existerar inte ens hos en top modell för mig. Men jag vill så gärna få ut alla mina ideér, min känsla, visioner och få vara den jag är inombords.
Jag älskar kläder, smycken, accessoarer pillipill och äääälskar att shoppa! Men jag får sällan visa vem jag verkligen är. Leva ut allt! Och jag får delvis skylla på mina gener, men resten är bara jag själv som kan ändra på. Man sätter ribban för sig själv.
Varför klagar man alltid på att man är tjock, dittan & dattan, sen sätter man sig & äter en jävla glassbåt & är hur glad som helst för att den är så himla god?

Jag ska fan flytta till ett land där det är sexigt att vara den man är ! haha.
Där jag kan äta huuur många glassbåtar jag vill, där alla går i vita lakan & matar varandra med vindruvor!
Åh!


Så som vanligt kommer jag att vara svartklädd imorgon. Men I don't give a shit! För mig är det "once you go black, you'll never go back" haha!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du är jättefin och är absolut inte av den storlek så att du överhuvudtaget ska fundera på vilka modeller/färger du inte kan ha! Ta på dig det du känner för! Var stolt över dig själv! Livet är verkligen för kort för att tycka illa om sin kropp (är själv expert, men vilken glädje har man av det?)

2010-02-25 @ 23:26:01
Postat av: Josie

Håller HELT med Viktoria här!! Du är alltid så fin Sofie! Och om det blir helsvart fast att vi tycker du lätt kan ha precis vad du vill, så kan du ju istället ha roliga färger på accessoarerna :D love you <3

2010-02-26 @ 08:59:20
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0