liiide suppa

Nu har jag gjort köttfärssoppa :) Det är banne mig mumsigt måste jag få säga! Snöstormen har precis landat ser jag, usch måste jag verkligen gå ut i detta vädret? Det är ju så varmt inomhus .. Jag ska iallafall börja en timme tidigare idag, The Boss ringde precis och behövde lite extra hjälp :) Och jag är ju snäll :) Martina ska bli sjukskriven lite längre än väntat fick vi reda på igår, usch jag tycker så synd om henne! Jag ska banne mig åka ut med piggelin till henne när hon är hemma från sjukhuset igen :) Så jag hoppas även på lite fler tider nu, måste spaaaaara lite pengar nu. Finns så mycket jag vill göra till sommaren ju :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Bjuder du på lite? Jag som varit ute i "stormen" och frusit hihi Sen tycker jag vi reser lite, dit där det är vaaarmt och sköönt! :)

2010-02-02 @ 15:41:13
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0