Lördag

Ännu en lördag, dagarna rinner förbi utan att man hinner blinka.

Jag har blivit så van vid att ha sovmorgon, så när det blir tidiga morrnar som denna så känner jag mig lite extra seg. I både kropp och knopp.

Slutar 16.00 -hem -sen till Josephine!
Melodifestivalen ska vi se såklart! :)
Egentligen tycker man att det är lite småtöntigt att titta på, men man är tvungen att göra det ändå ;)
Tänk skulle man missa något?

Sedan imorgon blir det faktiskt några drinkar som slinker ned. Vi ska på vår "julfest" (väldigt försenad ja), på Big Bowl.
Så det kan väl bli roligt, även om vi bara är 3 personer från Trelleborg som ska dit, höhö.
Men vi kan väl också rocka loss?
Jag kom förresten på en möjlig anledning till varför vår "julfest" är nu och inte i december. Just för att många inte firar jul? Dom sa väl inte ens att det var "julfest" som vi ska på i morgon, utan bara att det är vår julklapp ifrån företaget. Jag ska inte gå in deep på det, men många på företaget firar inte jul, äter inte julmat och delar inte ut presenter till varandra.
Jag säger inte mer nu.

För nu ska jag dricka mitt morgonkaffe, äta lite frukost, och sedan bege mig till jobb. :)

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0