Personalpardyyy

Precis hemkommen ifrån Big Bowl, synd bara att alla inte dök upp, men hey ho, dom hade kanske roligare någon annanstans? :)

Vi hade iallafall roligt ändå, och jag slog 1 strike .. wuhu liksom. Hade vi satsat pengar så .. haha!
Sen måste jag bara säga att kvällens guldstjärna går till Dia, det är tur att hon är liten och smal för HON KAN ÄTA!
hahahaha!
haha .. ja .. detta kan jag skratta åt lääääääääääänge.



hahaha ...


Sen har jag ju återupptäckt Paolo Nutini, låtar som
Rewind
Jenny don't be hasty
New Shoes
Last request
Theese streets

-Dom dör aldrig, det var gamla goda tider då man spelade Bubble trouble och lyssnade på Paolo nutini, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Josie

hahaha du är så söööt sofie!!

2010-02-07 @ 23:20:48
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0