Purple, baby

Igår blev en heldag i Malmö, hann inte riktigt sätta mig här vid datorn :)

Blev sminkad på Makeup Store, fin fint!
Sen blev det lite på stan med!

Ska till frisören nu vid 10.00, Malin ska öva på sin uppsättning. Så vad gör man inte för att hjälpa till .. börjar inte jobba förrens 15.00, men jag är snäll ska jag berätta ;)

Men Josse kanske kan smita iväg & kränga en semla med mig efter frissan, så då kommer garanterat tiden att bara ruuuuulla iväg! :)


Lila ska det va!


Fick med mig en stor påse med smink hem, som jag handlade, haha!


Kommentarer
Postat av: Josie

Jag vill också handla smink! Efter löningen tar vi en tur! fast nu har du redan shoppat hela butiken ;) hihi

2010-02-18 @ 10:07:03
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0