ren jävla bitch

Godmorgon! Ännu en ledig söndag för min del. Det är riktigt skönt, och just denna dagen behöver jag till ingenting då jag kommer jobba 9 dagar i rad nu. Kanske ingen som tycker att 9 dagar är något, men efter dessa 9 dagarna är jag ledig 1 dag sen är det lika många dagars jobb till. Så hoppa & skit, ungefär :)

Gårdagen bjöd på Chili con carne, girltalk & melodifestivalen! Jag hade en supermysigkväll! .. Och det behövdes efter en hel dags misslyckanden. Herregud vad lördagen serverade mig misstag efter misstag! Allt gick fel på jobb, jag hade kniven mot strupen och var en ren jävla Bitch kan jag säga.
Men men, vem har inte sånna dagar? :)





Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0