Supermassive

ÅH trött idag, orkar inte alls jobba!
Men 13-16 är inget att klaga över!

Jag är dessutom ledig i 2 dagar sedan, och dom ska jag spendera at familjen Winbergs place :)
Så jag kommer i princip stänga av mobilen ..

Här är en ide' jag har till min "profil bild" här när jag gör om min blogg (eller Robin gör det, haha)


Fast med mitt ansikte såklart, säkert någon som inte förstod det ;)
Sen är det bara enkelt att skriva mitt namn eller liknande där texten är.

Det gäller bara om Robin orkar sitta i photoshop några timmar och mixa & trixa med en sådan här bild :)


Kommentarer
Postat av: Josie

Det gör du alldeles rätt i! Stäng av mobilen och njuuuut! :) Nice om det blir den som header :P

2010-02-08 @ 21:06:29
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0