Very Fresh

Fick köra hem alldeles för tidigt idag ifrån baby .. Bara för att det snöar. Hatar snö.

Visst blev bloggen bra? :D Headern var egentligen bara en tillfällig kladd, men den passade in på något sjukt sätt så jag behåller den till något annat dyker upp ;)

Jag har fått gjort lite idag som jag lagt åt sidan nu i några veckor .. Denna gången var försäkringskassan skitbra i luren, det är väl från person till person. Jag ska iallafall få ersättning för den tiden jag var inskriven på arbetsförmedlingen, och jag som kastat de papperna hela tiden och trodde att det bara var skit :D hahah. LÄS PAPPERNA INNAN DU SLÄNGER DOM! haha!
Några som är totalt vädelösa per telefon är A-kassan. Dom måste fan anställa folk utan utbildning, bara sätter in dom och säger åt dom att säga ja eller nej.
Men men, dom har iallafall ett jobb, dom är säkert hur smarta som helst på fritiden ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2010-02-10 @ 19:12:53
Postat av: Josie

Sjukt najs design!! :D headern måste du behålla!!

2010-02-10 @ 19:14:52
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0