A treasure

MY TREASURE!
Jag har köpt en skattkista :D Och det var guld och juveler i den när jag köpte den! Nää, men full av godis och nötter ;)
Men jag köpte kistan för kistans skull, jag vill ha den till att ha mina smycken i :)
haha!



Tänkte faktiskt att jag skulle gå en runda ikväll, men jag orkar inte :)
Tänkte att jag skulle överraska Josse och stå utanför hennes dörr med en ukulele och sjunga en fin sång, men jag ångrade mig då jag kom på att jag måste komma hem på något vis sen inatt :(
Och vem vågar gå i denna skräckfyllda stad mitt i natten ..
Pax för inte jag !


Kommentarer
Postat av: Josie

HAHAHAHA du är så jäkla rolig sötnos! ukulele hahaha sweeet! I dooo understand you :) Jag slutar 3 i morgon, om du vill hitta på något? peeeaace ;*

2010-01-20 @ 21:34:41
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0