angels on the moon

- är titeln på min nyaste bästa låt ;)

Idag "rev" vi Glitter butiken, snabba som attan var vi också, starka tjejer ;)
Så förhoppningsvis på söndag öppnar vi igen med sprillans ny inredning, WUHU vad fint det kommer att bli. Man kommer bli så pigg och full med inspiration när man jobbar :D Och så ska det ju vara!

Jag har haft en supermysig helg och idag har jag ätit tårta och kakor eftersom älskling mamma fyller år, vi gratuleeeerar ! tja laaa la la laaa !

Snart är det dags för Johan Falk, hahah, kl 21.00 på tv4. Första filmen var ju skitbra, eller ja VG+ fick den av mig så då måste jag ju se andra filmen också :)

Oj, känns som att jag hade kunnat babbla på hur mycket som helst nu, men det ska jag inte :D

Måste bara visa vad jag vill ha ifrån Asos ;)


Grodringen ska jag iallafall ha, och brillorna tror jag. Jag vill ju köpa ett par Ray Ban wayfarer, men känner att det nog är onödiga pengar .. vet inte, har inte bestämt mig men det blir nog ett nej. Så då får man hitta annat :)

Kommentarer
Postat av: steffe

Du kan ju best. den grodringen till mig med. hur jäkla cool som helst :)

2010-01-17 @ 20:53:48

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0