energi knippe

Jag är fruktansvärt uttråkad ikväll, tjejerna stack hem för tidigt :( Eller så är det bara jag som är för pigg idag :D Kanske är det mitt favvo vatten som gör mig så pigg? Idag drack jag en hel flarra av "grönt äpple" smaken på ett nafs !
Mjaa, eller så är det för att jag ätit en massa grönsaker idag?
Jag kan nog bolla fram och tillbaka och undra vad :)

Och jag vill inte sova ensam inatt ..
I need a hug! Haha

Och skadad som man är så måste jag berätta att jag är besatt av Paradise hotel ! Jag vill se meeer tjohej !
Men jag får glatt vänta till imorgon på ett nytt avsnitt ;)

Jobbar 13-17 på vero Moda imorgon, så där hittar ni mig om det är något!
Men nuuu, nu ska jag försöka sova.


Kommentarer
Postat av: Josie

Jag hade kunnat stanna längre hihi, fast jag var lite hungrig haha så då hade du fått ge mig litta mauud ;) Jag har också fastnat i paradise hotel.. fasiken!

2010-01-18 @ 23:48:46
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0