Helv*es snö!

Ska dom inte fixa bloggen snart???

Jag är avundsjuk på alla som varit på Elle galan inatt!
Jag låg själv i min säng och frös något fruktansvärt, sen vaknar jag typ 3 eller 4 inatt av att dom plogar? Jaja, bättre det än att det är meterhögt med snö utanför our little house.

Sen vaknar jag vid halv 6 då mamma får panik för att ytterdörren inte går att varken stänga eller låsa! AHH, och då fick jag panik också för jag ville inte sova med öppen dörr! (Låset hade frusit fast)
Så efter mamma fått igen dörren och fick kuta till jobb så fick jag fortsätta jobbet .. Så vid halv 7 somnade jag om, men sen ringde klockan 08.00 .. Då sa jag inte JIPPIE!

Vet inte hur denna dagen ska sluta.
Det enda jag vet är att jag jobbar 11-14, sen ska jag försöka komma hem, sen 18.15 kommer jag förhoppningsvis att vara hemma hos Stephanie & Robin!
Men jag tycker mer synd om Robin som ska ta sig ifrån St.isie till Trelleborg? Har vi en meter snö här.. vad har dom där då?
Annars får jag äta hans mat på A9 också ;)

Sen imorgon måste jag jobba .. jävla piss. Jag som ville bli lite Craaazy ikväll ;)
Men nä, sorry I'm a party pooper.



Kommentarer
Postat av: Josie

Jag kan ta hans plats, det var ju god mat på a9 haha tycker du kan följa med till kristall :)

2010-01-30 @ 11:14:02
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0