Hur sjukanmäler man sig?

Det har inte varit en rolig natt .. Stora starka jag satt på toaletten och kräkte !
Jag vet faktiskt inte varför.
Jag känner mig lite groggy idag, magen värker och rullar runt lite ..
Men jag kommer gå till jobb ändå.

Det går inte att vara sjuk, jag vet inte ens hur man sjukanmäler sig?
Jag har inte sjukanmält mig sen jag gick på gymnasiet, där var det ju lätt ..
Men idag handlar det om så mycket mer. Jag har under mina snart 3 år i arbetslivet aldrig sjukanmält mig. Jag har gått till jobb som jag varit helt enkelt.

Men jag kände mig svag inatt när jag gick in till mamma "maaammmaaa, jag kräker"! Haha, där kände jag mig som ett liiiitet barn igen! ;)

Men jag kommer gå till jobb idag, funkar det inte så funkar det inte.
Det gäller bara att koppla bort det, låtsas som att allt är som vanligt bara. Bara le och gå snabbt så ser ingen vilka fula miner man egentligen gör ..


Kommentarer
Postat av: Josie

Men sofie då! Stackare! Varför kan du inte sjukanmäla dig? För att det inte finns någon som kan hoppa in? Jag kan i så fall!! Så du kan vara hemma och ta hand om dig så du blir frisk <3

2010-01-26 @ 10:49:58
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0