Jakten avklarad

Ja jag var ju på jakt efter en väska .. fick med mig hem 2 från Gina Tricot idag ..  ;)
Tio gånger billigare än de jag visade igår





Båda är med silverdetajer, men de ser guldiga ut på bilderna av någon anledning? Dena andra väskan tog de fram från lagret till mig ;) Första tjing, CHECK ;)

Och .. hrm .. en tröja råkade följa med hem också


Jag är skitnöjd med mina köp så jag skiter fullständigt i att jag inte har ett rött öre kvar efter detta !

Nu ska jag städa "garderoben" så jag får lite plats va!
Kanske skänker jag bort lite skit till någon som vill ha :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Jag säger alltid "jag ska rensa ut ordentligt nu ur garderoben och skänka/sälja/slänga allt sådant som jag inte använder och gamla grejer som jag inte vill ha" men det slutar alltid med att när jag öppnar garderoben så hittar jag inte ett jota som jag inte "tänker använda sen" ..hrm.. istället fyller man på garderoben med meeer kläder, skor och annat haha

2010-01-09 @ 17:37:38
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0