kli kli kli

Nää jag har inte löss, det bara kliar i mina ögon, iiih !

Det blev en snabbis i stan med Robbew idag, sen mötte jag upp Kajsa (eller hon hämtade mig) haha! Inom videomix, inom stan en gång till, sen hem och snacka jääärnet! :) Ganska typiskt oss .. ;)

Och ni vet att jag inte kan gå i stan och komma hem tomhänt, hallojsan cowbojsan det går inte!
Det är tur att jag bor hemma så jag har råd till alla mina "spontanköp" ;)



Och vet ni vad?! Mina saker från Chicy kom idag också! WUHU vad fint! :)


Nu längtar jag bara till måndag för då skulle det komma ny leverans på Glitter ;)
Kan man ruinera sig på smycken?

Nu ska jag va lite tönt och se Paradise Hotel ;) sen är jag så trött så jag antar att jag kommer vakna inatt och undra "varför ligger datan i mina säng och varför är lampan fortfarande tänd?".

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Josie

When am I gonna see you friend? :)

2010-01-08 @ 00:02:06
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0