"min grej"

Alltså detta är sjukt, jag fryser ihjäl känns det som ! Men jag ska dricka lite te nu, och självklart kollar jag Let's dance ;)

Jag har inte mått alls bra idag faktiskt, känner mig konstig i magen och burrig i huvudet. Och snälla folk, kom och handla, gå ut i det kalla, trotsa! Mellan 18-19 idag var det väl kanske 3 pers i affären, trodde jag skulle dö av tråkighet! Men jag är faktiskt lite stolt för jag fick lära mig att "hänga" väggar på Glitter idag, och jag måste säga att det blev rätt bra för att vara första gången, hahah!  "Street" delen var iallafall bra ;)

Hur blev det med min Glitterblogg? Nja, jag vet fortfarande inte om man får lov att blogga om affären hur som helst?
Men vi får väl se.. :)
Jag hoppas faktiskt att det går vägen för jag tror att jag behöver hitta "min grej" med den här bloggen för att den inte ska bli tråkig, vilket det lätt blir när man bara bloggar om sin vardag :)


Kommentarer
Postat av: Josie

3 kunder under en timme... det är ju ändå mycket folk om man jämför med oss hahahahaha jag veeet hur jävla tråkigt det är! Man vill bara hem för det känns så lönlöst att stå där!

2010-01-09 @ 11:11:46
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0