Myspys

Sitter just  nu i turban, duschen är avklarad och nu väntar lite frukost!

Denna helgen blev inte som väntad, jag skulle ju jobbat både lördag, söndag men jag blev ledig :D VA !
Ibland händer det oväntade när det är som mest behövt :)

Så jag och Robin mös till det ordentligt igår med bakad potatis, efterrätt och en Disney film - Prinsessan och grodan! haha!
Den var bra, filmen! Som alla andra Disney filmer, lite för många sånger men man kan ändå bara säga efteråt att en var bra :)



Urgröpta citroner fyllda med vanilj/citron parfait, äkta vanilj i .. mmm ;)

Men nu ska vi till Malmö, så det blir lite extra myspys :) Bränna litta pengar! (kanske) ;)

Kommentarer
Postat av: Josie

Låter som en toppenhelg! :) men du var saknad igår loppan ^^ Och den där fyllda citronen tar du genast med dig hem till mig!! PRONTO! <3

2010-01-24 @ 18:41:43
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0