Nyttigt mellanmål

Godmorgon godmorgon!
Har faktiskt inget roligt att berätta idag :)
Jag är bara som vilken tråkmåns som helst, dricker en kopp kaffe och ska snart ner och äta lite god frukost.
En vanlig jobbdag, jobbar till 17, sen ska jag nog hem om och äta och sen ut & gå en truddelutt !

Jag ska försöka komma ihåg att köpa med mig hem sånna "bars", ett perfekt mellanmål när man inte har någon inspiration? Oftast så äter man också mer än man borde när det är dags för ett litet mellanmål, men med en bar får man väl i sig 50% bättre saker än i en fet macka med ost :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaaaaast en "fet macka med ost" är rätt så mkt godare! ;) haha!

2010-01-20 @ 21:39:38
Postat av: Viktoria

Oj glömde skriva namn ;) hehe

2010-01-20 @ 21:40:02

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0