The list

Idag skulle jag ha varit ledig, jag skulle ha bockat av en del grejjor på min lista "att göra". Men istället måste jag jobba 13-19.15, och eftersom jag verkligen måste hinna med några saker så fick jag helt enkelt gå upp tidigare idag för att hinna ner till stan innan jag börjar jobba!


- Köpa ny kalender
- Köpa nya kläder på Vero Moda (ska jobba där nästa vecka)
- Köpa strumpebyxor på Lindex


Sen hade min syster lite önskemål till hennes hemkomst imorgon
- Videomix godis
- Köttbullar och potatis

Så godiset kan jag väl iallafall stå för :)

Jag måste även försöka byta jobbpass imorgon, och även fixa så jag får vara ledig till studenten i sommar (lika bra att lägga in om det redan).

Sen har jag nog glömt resten jag skulle göra, men det får jag väl ta nästa gång jag är ledig :)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0