Vår verklighet

Igår såg vi Snabba Cash, jag tycker ju personligen att filmen var bra. Den var gripande och det är sjukt att vi verkligen inte inser att sånt här är vardagsmat i sverige då filmen är baserad på verkliga händelser. Usch.
Nä, tårögd var jag väl vid några tillfällen .. :)



Och usch vad tråkigt att det snöar idag. Jäkla blötsnö. Jag får ta bilen till jobb, vill inte komma ner som en blöt hund och se otroligt besvärad ut :)

Samma visa som igår, det blir 13-17 på Vero Moda idag. Sen har jag faktiskt inget planerat? Men det är inte helt fel att bara dö lite grann i soffan när man kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Du hade gäärna fått komma hit, men jag tror inte att du ger dig ut i snön mer idag, right? ;)

2010-01-20 @ 19:58:03
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: kusin

Är han HET eller!!!???

2010-01-20 @ 21:40:38

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0