Vårens ränder

Överallt jag tittar ser jag ränder! Randigt randigt!
Självklart är det en av vårens största trender, precis som aaalla år tidigare. Vänta bara på det marinblå och alla ankare på tröjorna .. Kom på något nytt :)

Men som den tönt man är så har jag självklart införskaffat mig 2 randiga tröjor redan ..
En av dem åker på idag :)

Jag börjar jobba kl 13 idag, tänkte eventuellt fotografera nyheterna som ska komma idag på jobb. "Bubble gum" heter kollektionen, så tänk hur allt ser ut :) Plus en massa nitar såklart, den trenden missar väl ingen ..
Sen efter jobb blir det lite fika på Espresso House med Shkurte, sen heeem till älskling!
Snäll han är som väntar en hel dag på att jag ska "göra mitt" ;)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0