vilken överraskning!

Gissa om jag har en glad pojkvän? Han fick igår veta att han ska få en tatuering i födelsedagspresent av sin bror :D Och inte vilken tatuering som helst .. en fucking sleeve!!!!
Alltså, som storasyster och flickvän känner jag att jag nu har vääällldigt mycket att leva upp till ;) haha! Hade jag gett min syster något sånt så hade jag nog varit mer än älskad livet ut :D 
 
Ska börja jobba 10 idag, Glitter, men jag ska va där redan till 09.00. Ni vet, som "ny i gamet" så  tar det inte bara 30 minuter att dammsuga, moppa, fixa papperna och ta på sig smycken. Så jag gör bäst i att vara där lite tidigare för att inte stressa ihjäl :)

Glitter är ju min favourit, men det känns lite sorgligt att jag nu inte ska vara 2 dagar i veckan på Vero Moda förrens i Mars igen. Som Viktoria sa igår "det har ju varit så bra stämning nu de senaste veckorna", vi har haft kul ihopa. Det kommer vara lite tråkigt, men men, så är det att vara extra anställd :)

Men man har själv valt det, inom handels så måste man verkligen "bygga upp" sig, för det finns aldrig en 75/100%-ig  tjänst direkt. Man måste vara beredd att satsa några år på att hatta runt och jobba det man får. Men det offrar man faktiskt om man verkligen tycker att det är kul. Och man ska inte ge upp sina drömmar och sin framtid och sätta sig på "första bästa" skitjobb bara för att allt ska handla om dessa förbaskade pengar!
Nää, då bor jag hellre hemma tills jag är 25!

Oj, var klockan så mycket?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0