Workaholic, jag?

Oh my * vad La redoute har dålig hemsida. Dom har inte ens uppdaterat för våren .. och katalogen har redan skickats ut. Så jävla kass!
Jag som skulle visa vad jag vill haaau .. ;)

Jag börjar jobba 11 idag, tydligen är det som en lördag idag, så det är bara öppet 10-16, niice bajs :)
Och imorgon 12-16 .. ;)
Det är skit skönt .. för sen kan jag berätta att det blir fullt ös! Jag har "klagat" sen ca 2 månader tillbaka att min "kalender har aldrig varit så här full", men nu nu är den reeedigt full! Vissa veckor är jag inte ens ledig en dag .. som denna tex, måndag- söndag .. TJOHO!
Från och med nästa vecka blir det en hel del jobb på Vero Moda också, dte är därför det blir såhär. Skaffa aldrig 3 jobb, jag bara varnar den som planerat det :)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0