Yrvaken

Jag vaknade upp idag totalt yrvaken! Jag undrar hur länge jag suttit och stirrat på min mobil när alarmet gick av för det var i slutet av "alarmsången" som jag fattade att oj, jag måste nog vakna nu!

Och inte nog med det, för när jag sen sminkade mig så glömde jag hälften :D
Tog bara eyliner, maskara och conceler under ögonen, heeelt förvirrad!

Men nu har jag iallafall vaknat till, för nu tycker jag att jag kan skriva utan att fumla :)

Det måste ha varit aliens som tog över mig inatt för jag drömde faktiskt att jag var ute på en åker och letade efter "stenar från rymden", hahaha!

Frukost time!



Kommentarer
Postat av: Josie

hihihi du är söt sofie! Vad har du kollat på för filmer på senaste? ^^ Alien eller? ;P

2010-01-10 @ 10:51:07
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0