3:e dagen

Nu är det 3:e dagen med magknip .. Vafan, jag behöver en box i magen eller något!

Josse bjöd på äpplemust och ostbricka igår, med stark ost ;) Tur för henne att jag är en sucker för stark ost :D
Som vanligt diskuteras livets mening, och halv 11 kom grannen in och ville att vi skulle komma upp på te. Men HELL NO, det var raka vägen hem för mig vid 11, jag var så trött att jag orkade knappt inte säga hej då till Josephine när jag stack ifrån henne!

Men även om jag la mig "tidigt" så hjälpte inte det, för sen hade jag en sjujävla natt! Och sen är man så gott tvungen att stiga upp när klockan ringer 06.45 för nu är det dags att jobba heldag!

Hämtemat ikväll, och gissa om någon kommer sova som en prinsessa efter det? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag jobbar i Uppsala butiken. Det finns sen i mars 2 st här i Uppsala. Jag jobbar i den som funnits sen 100 år tillbaka. ;-) Dvs butik nr 2 som öppnade i Sverige. Hur har ni det med kunder nu? /Maria

2010-07-22 @ 11:43:56
URL: http://gillisen.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0