could this be love

Har haft världens mysigaste dag!
Så jäkla snopet att jag inte tog med kameran för fan vad fint allt har varit idag, känner mig helt blödig, vad fan är det för en blödig typ som flyttat in hos mig? :D

Lyssnar på lite Bob Marley nu samtidigt som jordgubbarna plockas och köttet förbereds. Det är sommarstämning ;)
Badade nääästan idag också, hade det inte varit så mycket tång bara .. känns som att man trampar på en massa hår, uuhhrk, känns räligt! Det kommer sånna spontan -pinsamma -skrik från mig varje gång jag sätter foten på sånt! haha!

Nää, tillbaka till trädgården nu ..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha! Jag är likadan...får sådana äckelkänslor men jag vågade bada idag. Hundbadstranden hade inte sååå mycket tång, men ett tag funderade jag på att hoppa upp på sambons rygg förbi all tång ;)


Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0