att vara en yr höna

Jag måste lägga mig tidigare om kvällarna .. Men faktiskt, jobbar man hela dagen hinner man inte göra NÅGONTING! Allt man vill göra finns bara kvar att göra på kvälllen, och då råkar man sitta uppe till 24 ändå .. och sen ska man självklart upp 06.00 igen .. JIPPIE!

Jag är så fruktansvärt trött, haha .. semester .. snälla .. kom ... nu ... ;)

Och jag kan inte ställa in några tidsinställda inlägg här (det kan jag väl inte på blogg.se?)
Så jag klämmer mig in här såfort jag kan.. Försöker vara intressant samtigt som jag är så trött att jag knappt vet vilket som är fram och bak på mig?



Later :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, känner igen det där ;) idag fick jag lite sovmorgon o de e ju trevligt :) trodde solen skulle visa sig från sin bästa sida idag också men neeej... :/



Ha en fin dag!


Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0