bara text

Jag kan äntligen andas uuuut ... ! Vi får tillgång til lokalen redan dagen innan studenten, men har bestämt att åka ut där på fredag morgon ändå och fixa allt som ska göras! Men självklart kommer det bli en lång dag ändå, det är mycket att tänka på, mycket att vara med om ändå.

Jobbar ett kortare pass idag, sen måste jag hem till mamma och med henne köra för att handla lite ingedienser :)
Har två bröd som jag är mästare på att göra ;) (haha) Så det får bli dom också till studentfesten, herregud vad det är mycket att fixa med till studenten!! Tär ju på krafterna för fanken :D

Var på gynhälsan igår och tog mitt första cellprov, känner mig gammal som en sten just nu, haha!
Men bättre det än att få cancer ...

Nä, man kanske skulle gjort sig iordning för jobb?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0