hello prins charming



Vi såg Prince of persia igår! Måste säga att jag gillade den .. haha!
Lite mycket "fights", men äääh .. lite action måste det vara! ;)

Har försökt ringa om lägenheten vi vill ha idag, men får inget svar.
Har försökt ringa facket idag, men deras kundtjänst stängde 16.00 (hallå vid 16.00 låg jag och solade)
Har försökt ringa H&M om en faktura jag fått, och jag har inte ens beställt något haha! Men deras öppettider var samma som fackets, hur fucked up är inte det att när jag väl tar tag i skiten så ska man misslyckas helt?! :D

Men jag har (vad jag förstod det som) iallafall fått ett nytt extra jobb idag! Så nu är jag inte helt ute på djupt vatten längre ... I hope.

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0