hur oseriöst kan ett företag vara?

Inatt åkte min kära syster till Kreta, fan vad avundsjuk jag är ;)
Jag ska bara vara hemma hela sommaren, och jag dööör på det!
Jag har iallafall fullt med ny musik på min ipod, och inga pengar, så detta får kanske bli en bantningsommar! Det enda jag kan göra för att bli av med energi är att ut & jogga,powerwalka och sola! Tur i oturen kanske?

Eftersom jag har fått hem brev om det nu så kan jag lika bra berätta lite ytligt varför jag varit lite ledsen det senaste ..
Jag blir av med mitt ena jobb om 2 veckor! Skiten stänger ner, ingen visste om detta, vi fick 2 veckor på oss att ta vårt pick och pack och sticka därifrån!
Vad är deta för företag? Dom har varit oseriösa, klantiga och har verkligen inte haft rent mjöl i påsen, det har jag visst om sedan jag först började där. Men vad gör man inte för pengar? ..
Detta har ändå gett mig runt 2000 kr extra varje månad, så det kommer bli tufft för mig nu ..
Ingen resa som planerat, inget att unna sig, inget att kunna spara ..
Så jag får väl lägga ut en annons på nätet, VILL NÅGON HA MIG!? hahah ..
Ska starta ett konto på tradera i dagarna, lägga ut mer än jag vill där, men vill jag kunna unna mig något alls så är det en början till lite pengar iallafall..

Kanske alla inte förstår, men 2000 kr minus i månaden är mycket pengar för mig. Jag har bil, är inneboende, och har räkningar och drömmar som alla andra.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Sv: Så typiskt! Haha, neee.. Du får ta det en annan dag verkar det som ;P



Fyy, va hemskt! Hoppas allt ordnar siig!

2010-06-19 @ 13:28:28
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag hejar på dig o hoppas att de löser sig på jobbfronten!

Postat av: Josie

Det löser sig hjärtat!!! I promise <3

2010-06-19 @ 22:50:14
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0