kan vi spola tillbaka tiden liiiite bara!

Testar på att bo hemifrån denna veckan, har en lägenhet full med mat, gott sällskap, och nära till stan ;)
Måste säga att det känns riktigt skönt!
Börjar jobba 12 idag, Erik Grönwall ska uppträda på köpcentret idag! Åååh, han är väl braaa! :D
Fast jag kommer nog bara höra honom, ska försöka få en glimt av honom, ska veerkligen det, haha!
Sen ikväll blir det bara lugna bananer, jag ska sova tidigt för denna veckan kommer vara hektisk!
Student
planering
jobba
sola
powerwalka
be om fint väder på fredag
aaaaaa aah!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fint väder på fredag och helgen önskar vi!



Såg nog dig igår när jag gick förbi Glitter ;)

En maaassa folk o jag visste inte vad som skulle hända men då missade jag Eric, attans då ;)



kram


Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0