kaos i ett litet huvud

Det har varit mycket de senaste dagarna, har varken haft tid eller ork till denna lilla blogg :)
Men nu är studenten över, man kan börja slappna av och jag måste verkligen sova ut! Varför tackade jag ja till jobb imorgon? Haha ..

Det har för övrigt varit en riktigt mysig dag idag. Fick åkt ut till lokalen och städat det sista, sedan tog jag en tripp med syster och frasse till Mobilia. Det blev en riktig mysdag med både mjukglass, rester sen igår och även ostbricka! Mmmm, ostbricka ... farligt farligt ;)
Nu ligger jag i sängen och ärligt talat så somnar jag när som helst :)
Så innan en olycka händer med datorn, så lägger jag ifrån mig den och låter ögonen och kroppen göra sitt!

Kommentarer
Postat av: jenny

tack ska du ha:)

2010-06-13 @ 08:47:46
URL: http://jennysv.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0