Någon som vill ha mig?

Nu är det såhär, jag är pank ... haha!
Jag vill resa i sommar, och jag har hittat ett par skor som jag så gärna vill ha, men är på tok för dyra för min budget. Såå .. åh jag skäms ... Jag måste rensa garderoben! Jag måste SÄLJA!
(och då ska ni veta att jag är en hamstrare) haha!

Så vi börjar med detta, bara skriv en kommentar till mig om ni är intresserade så kommer mer information :)

Röda skor från Topshop, aldrig använda (prislapp finns kvar) klackhöjd 10cm, storlek 37. Pris: 300kr


Svarta skor (satin), klackhöjd 8 cm, storlek 37. Pris 200 kr


Väska Gucci (tro det eller ej, men vad jag vet är den äkta). Mått höjd 22cm, bredd 28cm. Axelrem reglerbar. Pris 500kr (går att diskuteras).


Väska Bianco, (prislapp finns kvar). Mått, höjd 13cm, bredd 29cm. Pris 150kr.


Väska Gina Tricot (prislapp finns kvar). Mått, höjd 14cm, bredd 23cm. Pris 80kr.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag tar allt, direkt!

2010-06-15 @ 14:38:36
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: Robin

Jag vet att du vill se mig i dom röda klackarna ;)

2010-06-15 @ 15:06:17
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0