spökar det ?

Varit ute och gått i 50 minuter precis, jag lovar, jag sov nääästan på vägen! Folk som körde förbi mig såg verkligen hur trött jag var .. Måste sett roligt ut! haha!
Men jag måste röra mig, även om det betyder att jag måste släpa mig själv upp ur sängen och tvinga mig själv att gå så är det värt det i slutändan!

Var hos Kajsa igår, OJ VILKEN LÄGENHET! Lätt Trelleborgs snyggaste! Jag är så grymt avundsjuk att jag inte vet vad jag ska säga, jag kan bara säga att hon har varkligen hittat drömlägenheten och jag önskar att hon hade delat med sig lite av den tur hon haft det senaste året! Bara lite "tingeling tur dust" på mig också.. tack :(

Och innan jag glömmer det (för femhundraelftegången), jag har hittat den roligaste vägen i Trelleborg! :D Sist jag gick där med Mia och Emelie träffade vi på en munk! hahaha, ja en sån med orange lakan runt sig  :D Han bara gick där .. Vi visste inte vad vi skulle göra mer än skratta ihjäl oss, sånt är fan inte till vanligheterna här i lilla Trelleborg! haha!
Sen igår när jag och Kajsa gick, då träffade vi på 3 små dvärgspets valpar som skuttade omkring! Auuue så söta! Vi trodde det var kaniner eller marsvin som hoppade runt, fattade inte alls vad det var förrens vi kom närmre! :D Efetersom det är vägen vid gamla museét, ut mot öster så kanske det är museéts spöken som spökar för oss .. ;)
Vem vet ....

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ååh, dvärgspetsar är ju såå söta :D



Sv: Nee, de har du ju rätt i :)

2010-06-21 @ 12:51:51
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Josefine Mårtensson

Ja, men det spelar ingen roll, den är fräck och skitsnygg! :D Jag köpen den gärna! :D

2010-06-21 @ 14:00:12
URL: http://martensssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Naj det var inte jag...eller de tror jag inte iallafall ;) haha!



Får ta en promenad ut till Gislöv som du tipsade om, en dag snart. Fotosug och sommarkvällar=great! :)



Ha det gott!

Kram kram


Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0