deklarera!

Är sjukt varm! Ett tecken på åldern eller våren? :)
.. både och kanske?

Ska hoppa in en timme tidigare och jobba, men det är luuuuugnt!
Jobbar till 19.15 sen blir det bara tv night!

Fick deklareringspapperna idag .. TUUUUR JAG HADE! Ska få tillbaka 360 kr, det är fan på gränsen .. Jag som sparat en massa för jag varit livrädd att jag skulle behöva betala tillbaka tuusentals kronor (nackdelen med att ha fler än 1 jobb, man åker lätt på skattesmällar).
Så PUST, nu kan jag andas ut och ha roligt istället :)


Kommentarer
Postat av: Josie

Sköönt för dig att slippa betala tillbaka :) Hade jag varit du, hade jag antingen unnat mig något dyrt, som jag önskat mig länge, men inte haft råd till.. eller så hade jag faktiskt låtit pengarna vara, för man vet aldrig vad som händer i framtiden ju.. kanske behöver dem vid ett tillfälle liksom ^^ men det är jag hehe



Har inte fått min deklaration än.. är så rädd att jag ska behöva betala tillbaka.. :S

2010-03-23 @ 18:15:19
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0