ditt lillgamla *

B E D R Ö V L I G T! Hur kunde Anna vinna melodifestivalen????? Ska den lillgamla tjejen representera Sverige? I Eurovision?????? HELT SJUKT!
Jag ger upp ...
Efter alla dessa år man slaviskt följt melodifestivalen .. nä, som man brukar säga om Ahlegrens bilar " det enda sättet att stoppa dom, är i MUNNNEN"
Så säger jag " det enda sättet att stoppa henne, är att skjuta henne". Punkt slut.

Usch, är jag uppe redan?
Javisst, jag ska jobba ..
Ni hittar mig på Vero Moda idag!
Gjorde faktiskt min första stängning igår, och det gick bra .. Stolt över mig själv att jag snappar upp saker så snabbt. Aldrig varit såhär smart förut, hahah!
Man kanske blir klokare med åren?

En kopp kaffe nu va :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0