drömmarnas värld

Jag är uppe med tuppen idag! (trelleborgs höns är rätt sena) ;)

Ska klunka i mig lite kaffe nu, sen ska jag till Nikita, eller Malin rättare sagt :)
Älskar att bli ompysslad, så det är perfekt att hon valde mig till sin långhåriga "modell" :D

Drömde världens myskodröm imårse,
kommer att gå & lulla på den drömmen hela dagen. Varför drömmer man att det kraschar en raket och en rymddräkt? Ibland skulle man gärna vilja tyda sina drömmar. Vilken tur för de som är regisörer, dom spelar nog ut en och en annan dröm ibland? Tror ni inte? Det finns ju filmer som är heeelknasiga .. typ som The box. SE DEN INTE! Mer säger jag inte, för den är så kass.


Kommentarer
Postat av: kajsa

I MISS MY SOFIE<3 Försöker ringa dig någon gång ikväll :) hihih puss<3

2010-03-24 @ 12:40:50

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0