early morning

Ska på utbildning mellan 8-11, sen är jag faktiskt ledig resten av dagen! SENSATION!

Filmen igår glömde jag ett s på, the descent hette den såklart. :)
Satt med handen för ögonen genom hela filmen, mne det är lugnt, det blev inga större mardrömmar inatt .. haha.
(annars är jag expert på att drömma mardrömmar efter skräckisar)

Men något som kändes var att gå upp 05.30 .. ooh, det sliter på en.
Sitter med en kopp kaffe just nu så jag inte svimmar under utbildningen ;)

Är väl tillbaka i eftermiddag!

Annars får det bli en bra dag till er hoppas jag! :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Jiiiddraaans vad tidigt!! ;P haha Vad är det för utbildning? :) Något spännande? :D Skönt att vara ledig sen, vila dig nu :*

2010-03-22 @ 10:28:31
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0