kom du ihåg att ändra klockan inatt?

Godmorgon!
Världens panik denna morgon, ingen hade sagt till mig att man skulle ställa om klockan?!

Jag gick upp som vanligt, sminkade mig & tänkte att jag skulle göra mig iordning resten hemma. Sen kollar jag på köksklockan hos Robin 07.00? Va? Men jag ställde ju min klocka på 07.00 och har varit uppe i en timme nu? Vad konstigt? Går in till Robin "eh er klocka går nog fel". Robin kollar sin klocka, nä , den är också 07.00, det måste vara din som går fel då?

Skitsamma tänkte jag, det är någon som skojat med mig och ställt om min klocka.
Kommer hem till lilla Trelleborg, och här får jag reda på att man ska ha ställt fram klockan en timme inatt! :D

TUUR att min klocka ställde om sigsjälv, för annars hade jag nog varit en timme sen till jobb ..

Helgen har annars varit super!
Fest fredag, stylade miss universum deltagarna med smycken lördag, och "parkväll" lördag kväll!
Vi spelade ett skitroligt spel igår, "hand mot rumpa" "kind mot mage", ett kortspel som jag faktiskt aldrig spelat förr. Vet inte vad det heter, men jag ska köpa ett till mig själv iallafall ;)

Glömde min kamera hos Robin, så bilder på tjejerna och helgens bravader kommer senare ..
Nu ska jag fixa mig iordning inför jobb - som jag kommer att komma i tid till :D

Grattis till vinnaren, Miss Trelleborg! :)



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0